Livrare & Returnare

La momentul confirmării comenzii, vom stabili împreună și data livrării, în funcție de complexitatea produsului și de disponibilitatea dumneavoastră. Vă rugăm să țineți cont de faptul că, atât comenzile, cât și recepția produselor, se vor face doar de către persoane cu vârsta de peste 18 ani; în condiții contrare, comanda nu va putea fi onorată.

Timpul standard de livrare a produselor

În funcție de caracteristicile și complexitatea comenzii, precum și de programarea în producție, luând în calcul faptul că produsele sunt facute pe comanda, livrarea standard poate intr 10 si 15 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. In termen de maxim 24 de ore, in intervalul luni – vineri, un reprezentant al Atelierului nostru de creatie vă va contacta telefonic pentru a ne confirma comanda. In cazul in care nu ati completat in formularul de comanda fisa de dimensiuni, veti fi invitat la Atelier pentru a vi se completa aceasta fisa, pentru ca mai apoi, sa va fie onorata comanda.

Confectionarea produselor vestimentare aflate cu titlu de prezentare pe site, presupune o vizita in Atelierul nostru, necesara probarii produsului in faza intermediara, pentru a va garanta un produs potrivit constitutiei dumneavoastra anatomice.

Aceasta vizita in Atelierul nostru nu este obligatorie, insa in acest caz, clientul isi asuma, in totalitate, eventualele erori de masurare, iar Atelierul nostru nu ii poate oferi garantia unui produs potrivit constitutiei anatomice. In acest context, produsul nu poate fi returnat.

Recepția comenzii

Receptia coletului se va face pe baza bonului de livrare care va fi prezentat de către curier. Toate produsele vor fi ambalate corespunzător pentru a se evita orice tip de deteriorare pe durata transportului.

Pentru ca o eventuală reclamație să poată fi luată în considerare, clientul are obligația să verifice la momentul primirii comenzii, dacă există lipsuri sau deteriorări ale produselor în urma transportului, constatările putând fi menționate pe bonul de livrare. Prin semnarea bonului de livrare, clientul confirmă primirea în totalitate și în bună stare a produselor din cadrul comenzii.

Returnare

Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de catre Departamentul Vanzări, aveti posibilitatea de a returna produsul la noi. Primul pas este de a completa Formularul de Retur.

Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original. Noi nu vom accepta produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.

Nu sunt acceptate la retur produsele la care a fost scoasa banda de securizare, rodusele deteriorate, spalate, purtate, patate, arse, decolorate, rupte, incomplete.

In cazul in care produsul pe care doriti sa il returnati este integru va rugam sa completati Formularul de Retur.