Blog

Rochia, reperul feminitatii in timp

Rochia, reperul feminitatii in timp

De-a lungul vremii, rochia a devenit un reper al feminitatii si gingasiei la superlativ, prin versatilitatea sa si puterea de a tine pasul cu evolutia umanitatii. Clasicele piese vestimentare, nascute din nevoia primara a omului de a se proteja, au devenit, peste timp, elemente de expresie pentru bunul gust, eleganta si rafinament. Rochia a raspuns, intru-totul, nevoii de manifestare libera si autentinca a femeii, punandu-i in valoare unicitatea si forta interioara. In Egiptul Antic, rochiile simple, din lana sau in, lungi pana la glezne si fixate la umeri cu una sau doua barete, au capatat, in timp, pliuri, pentru volum, si maneci, mai intai scurte si apoi lungi. In Grecia Antica, tinutele femeilor erau compuse din doua piese: o rochie cu 30 cm mai lunga decat lungimea corpului, prinsa la umeri cu brose mari si legata sub sani cu un cordon impletit, cu ciucuri si un sal purtat in diverse moduri. Incepand cu secolul al XII-lea siluetele feminine sunt puse in valoare de rochii, care, pentru prima data, sunt ajustate pe corp. Talia se aliniaza la linia soldurilor si este marcata de cordoane impodobite cu pietre pretioase. Manecile rochiilor sunt fie in forma de clopot, fie foarte stranse pe brate.....

The Dressmaker

The Dressmaker

Nevoia de a se reinventa este una dintre cele mai actuale nevoi ale businessurilor care au intentia evidenta de a tine pasul cu vremea si cu vremurile. Astfel, un business va putea sa satisfaca, in continuare, asteptarile clientilor, dar sa si le anticipeze, in acelasi timp. O relatie consistenta, consecventa si pretuita cu clientii, confera vitalitate oricarui business, cu atat mai mult cu cat, in directiile lui strategice acesta tine seama si include atributele definitorii ale profilului clientilor pe care ii targeteaza. Cine sunt clientii mei? Ce nevoi au ei? Care sunt asteptarile lor de la relatia cu businessul meu? Care sunt directiile in care putem merge impreuna cu ei, pe mai departe? Ce pot sa le ofer in asa fel incat sa construim impreuna o relatie consistenta si pe termen lung? Cum ar putea businessul meu sa creasca nivelul de asteptare si satisfactie a clientilor mei? Acestea au fost o parte din intrebarile pe care ni le-am pus cand am startat campania noastra de rebranding. Dupa 24 de ani de activitate, Moda Dora imbraca haine noi, iar din ianuarie, 2017, Atelierul nostru de Creatie se promoveaza cu numele de The Dressmaker. Cu o echipa de profesionisti cu peste 20....